Jak nakupovat

Příběh o tom, jak Anička nakupovala na našem e-shopu

1. Anička si vybrala produkty, co se jí líbily. Jelikož je chtěla co nejdříve, zjistila si dostupnost. Všechny produkty byly skladem, což znamená, že jsou většinou do 48 hodin u Vás doma.

2. Všechno bylo v pořádku a tak Anička vložila vybrané produkty do košíku, jelikož si toho vybrala více a její hodnota za zboží byla vyšší než 500,- Kč, měla dopravné zdarma (nezapočítá se poplatek za dobírku), díky tomu ušetřila za poštovné.

3. Anička byla z Prahy, takže mohla využít osobního odběru na Praze 4 v ulici Žateckých, kousek od metra Vyšehrad, ale byla línější a přeci jen měla levnější dopravu, takže si objednávku chtěla poslat. Na výběr měla z České pošty nebo z Uloženky - odběrní místa po ČR. Jelikož nebyla často doma a kolem Uloženky chodila každý den, zvolila Uloženku.

4. Dopravu si zvolila, teď je potřeba zvolit typ platby. Za dobírku je příplatek 25,- Kč, ale jelikož se na zboží už těšila, zvolila ji. Další byl převod, který může chvíli trvat. (Platební brána se připravuje)

5. V dalším kroku zadala potřebné údaje proto, aby e-shop věděl, komu zboží poslat a jaké údaje vložit na zásilku.

6. V následujícím kroku zkontrovala přehled objednávky a potvrdila. Tím se objednávka odeslala k nám a my se o ni začali starat.

7. Jelikož Anička udělala objednávku dopoledne, tak ještě ten den byla objednávka připravena a odeslána. Následující den tak měla připravenou objednávku na odběrném místě, pro kterou se zastavila, když šla kolem.

8. Anička byla spokojená s objednávkou i s celým procesem a nakonec udělila e-shopu pozitivní recenzi. E-shop byl za Aničku rád a doufal, že se k nim zase vrátí.

 

Zazvonil zvonec a pohádky o Aničce byl konec. :) 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.